Tasteless??
Friday, March 02, 2007

Hahahaha sabaaaaa je akak!! 




girlfriday says @ 09:07 am

ija haha
March 3, 2007   11:03 PM PST
 
date: saturday,march 03,2007
loc: dlm bilek kat utp
time: ptg² sket
saksi utama: ija yg hensem

kaksya:bla bla tot tet tot tet..nanti org nak pakai jeans super ketat ngan SEATBELT..

seatbelt ok tuan²..haha aku suke!yay!

hihi la la la la la~
ija haha
March 3, 2007   11:06 PM PST
 
haa jep suka la tuh bende² camnih..farhana pon :p
girlfriday yg palsu
March 3, 2007   11:08 PM PST
 
Hahahaha sabaaaaa je akak!!
uwaaaaa :((
girlfriday
March 4, 2007   01:57 AM PST
 
hahahah ija gilaaaaaa siap nyama!

tuh membalas sebab 'takeover' aritu la tu?? hahahaa jeans superketat ngan SEATBELT besar ok! ngiahahah




Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments






My baby! (expecting :P)



"My Life Equations"



online










my::aRt cEtErA::
my osmet's::Kucing::


.::The Continent of Ainu::.
Anwar Ibrahim
Kereta Mayat
Charmbutterfly
Keep Silence if it is the Best Way
d3vilst3ch's Xanga Site
Walk on Wings, Tread in Air
Buah Hati Ku... Maniszarif
.m.e.
Rant Blog & Nothing Juicy... >> Alternative Station
H.A.P.P.Y-H.A.P.P.Y-D.A.Y!
Nuisance Is on A Break
my diary for strangers to read
The Light in My Sky of Life





[Construction Finished!]
<< 'LOST' Entries >>
Ni 'links' for previous entries yg aku sempat buat before suddenly blogdrive reset ke hapetah, then all gone! So tinggalla title je, takleh click ye. Titles pon memory gak, sbb certain2 entry aku still recall what's the story. Life was hepening giler back then!

welcome 2004!
single+being match-made=pathetic!
painting the town...uixx? black?
another joyride!
Peranan Siswa Dalam Arus Kemodenan
bonsai kitten!
aah beratnye masalah ini! hoho!
habit yang melampau!
jom race!
love at uncountable-th sight..
uhuk terharu!
thank god it's friday!
utp nyer cite...
Because I'm A Girl
diet secara tak sengaja
gamba zaman mude2...
....sad thursday evening blues
love hurts at love lane....
Mari makan dengan besnye!
tak tahan tak tahan!
va va va ngantut nyeee!
wake up oi! wake up!
Mari meronggeng! : Part I
Mari Meronggeng! : Part II
a hard day's nite!
talkin' about the path not taken
lalalala
Bunga-bunga cinta!
suatu petang lepas abis klas..
Bora bora dan sebuah kisah cinta
"loving someone is giving someone the power to hurt you
hatiku berbunga riang!
ladies nite out
"kiss me once and i will surely melt and die"
7 hari...
Makan like there's no tomorrow
Thank god it's friday!
di suatu petang di musim yang lalu...
tribute to aliah? Hehe!
~~Lalalala~~
tension!!! mahuwarghhh makan budak!!
penang punya citer...
mana sayang nih?
~~The Big Date!~~
fenin paler!
The Blindman's Bluff...
KFC yang ampesh!
A Love Lane's Story
Criticize my table manner!
Ija, kuatlah dik...
The ups and downs...
Halamak!
Citer aritu...
Minggu yang sungguh hectic!
Buhsannye...
Ketuk paler ngan hammer sampai tembus! >:8
Toin! Toin! Toin!
Overruled by emotion?
Brain abortion, doc?
The art of photography...hehe
The layout thing
Blues seekor kucing...
Ada brani?
Zzz....
Analysis
Kleptomaniac attack!
Fuh!
The butterfly effect
Any remedy to the past?
Hish!
Uhuks!
How's it gonna be when you're not around?
Village baru...
mR. BiG!
The ex-file
Insomnia...gedda hell outta 'ere
Terkezzut!
Memory....
Malashnye...
Ka-me-ro-pho-bic
Anger management failed!
life suXc..
'Housewarming' party!
Urghh!
<< 2004 >>
Quizzical day!
Self study :)
Kehilang ingatanan!
Siaran Tergendala
Because of the breast?????
Tukar kaler lagi!!!
Officially declared: Minggu hectic sedunia!
<< 2005 >>
Hola!
"Arjuna Yang Mencari Cinta"
Putih Yang Hensem...
"Love on a Diet"!!
As sweet as a lullaby
The Apprentice Rocks!!
Kusut
Diet is 'Die' Without a 't'!
FIN!
Hari Kebangkitan Nostalgia Sedunia!
Fall in love again [The Kryptonite Factor]
The biggest dumbass! :P
Hangin melanda
A Look Back
No Title Attached
Nota Chenta Untok-Mu
Va va va!
An Alter Ego Image
Terhangat Di UTP!
Cuai
Another Love Tale
Flashback lagi?
Chenta Sakti!
Presentation Week!
Something beautiful's dying
Air dicincang takkan putuih ka?
Perihal incik sayang...
Desperate Housewife!
Opposite Attract!
I love it when you type reeeal
Ayam Golek-Golek!
Baka ne!
Ayah
Paterikan Mulutnya!
Ishk
Who next? My father!
Kakakakaka kakakku!
Berkelah di Sungai yg Indah!
Jalan Time!
Maybe...
SMS Itteww(piss Puteri!)
Mai lah Penang!
Tales From The Abandoned Blog
Deting+Microskirt
Jep, Jeper, Jepest
UTP itu kecik!
The Hideout
Blog and Blog Like I Just Don't Care
The Headbanger I Love :)
Epul
Tennet & Tennis
buuusan
He's My Affair!
How Could An Angel Break My Heart
I tried so hard too hard to try hardly tried!
It's a bird, it's a plane, hiyarghh i'm penin!
Hurm...
Entry yang mengantuk
Cencurutku...
Exam Blues..
Hobi di Musim Exam... Part I
Hobi di Musim Exam... Part II.
Umah ooo Umah!
Ishk ishk.
A View From The 23rd Floor...
Bertandang ke Umah Mak Sedara!
Thank God It's Friday!
Misteri Kehilangan Spentoot...
<< 2006 >>
...
Housemate Punye Stori...
Terjumpa entry lepas...!
quizquizquiz
Meet The Parents...
You're Not Alone
Kerna Ako Ku Turutkan...
Ini Career Woman Punye Crita..
Sebab kerbau pendek la ni!
Twilight Zone!
Cala cala cutta cutta ee oo ee
Suatu Pagi di Pekan Ampang
Tragedi Umah Sewa: Part 1
Tragedi Umah Sewa: Part 2
Down Memory Lane
Back to School!
Photoshopping!
Mari bercerita...
Parfum, Orang2 Tua & Picnic
Job Burnout, eceh.
Konferens saks!
I wanna be the biggest loser too!
Bas...
Workout!
A Message for The Tummy!
Is a Question of Space and Time
The Aftermath...
I Don't Belong Here...
Wachhaa!
Fusarium Keratitis & Carpal Tunnel
Matik!
Lagi lagi bas...
Entry Ari Selasa~
Entry Gundah
Ho ho ho!
Kapla Jingga!
Dari minda seorang penumpang teksi!
Apa Kata Ringtoneku!?
Ija Kata Layout Ala2 Incik Sayang Nye Dulu
Oh Adik Iparku~
Almengantuk
Kerja~
Classic...
The Bachelor!
Esok Cuti Yay!
Survivor of The House! Heh Heh
Weekly Report
Prolog Selamat Tinggal SV!
Buffet!
Entri Ini Hari!
Sexual Harrassment tolong! Aha
pijak pijak lawak
~Friday's My Day~
Tunggu Di Bawah Lampu
Aku la yg bersalah tu... :(
A Lover's Vow
Jerangkung Lam Umah :D
Dolu-Dolu...
Of Affair & Betrayal...
Entri Musical Sentimentel
Sleepless in Tronoh
Bonet
Saya Suka Pawa Rut!
Pukul 4 pagi.
The Three Scenes
Ulu Chepor
Convofair 06~
secangkir kopi panas dgn selimut
Businesswomen!
Cuti Midsem
Bonda...
When the Water Runs Dry...
Nostalgia Ketika Bujang...
Sakit Tangan Sakit Mata
Pose... Jgn Tak Pose...
Kucen
Lambat Macam Siput (>_<)
Marang Kerapu Kepunden
Gerimis Senja...
Bizi Sokmo Lah!
Anti Sosshel?
Blues 1st Paper...
Penumpang Feri Terakhir :)
The Extended Version
Situ Sana Sini
Di Malam Se pi pi pi
Blues Esok Nak Exam!
The Celebrity in Me :)
Hikayat Spegeti Kaler Peach
<< 2007 >>
Mari Bersihkan Blog Yg Bersawang!
Perihal Maikel, dan Masa Depan
Hidup Tanpa Tenet
Love Is Ended Before It's Even Begun
Love's Savings Account
Dari Kekaratan Kaplaku!
She Is Getting Married!
Encik Zubir Moore
If That's What It Takes
I Will Follow You...
6 Strange Things
Perihal Diet Lagi!
Tasteless??
Ngeee... Diet Sejak Patblas Tahun Lepas!
Keje Skolah Lagi...
Chenta!
Yay Yay!
Next Phase? :)
Maikel Jeksen
Quite, but not Quite
Semput, Cungap, Tak-Cukup-Napas
Entry Nyam Nyam
Diet for Dummies :P
Adakah Ilyana Akan Gi Intebiu?
Surat Chenta Untok Kanda
Doktor Mamai
Mission to Mars
Sweet Notice
Tentang Rumet, Part I
Tentang Rumet, Part II
Lepas Abis Paper CS
Taip ON Kerja!
Blues Nak Blahhhh
Yeppa!
From Kuantan With Love!
Treat Me Mean to Keep Me Keen!
Sahur Jom!
Aku Massey Di Sini!
Pasar Ramadhan
Ramadhan The 13th!
<< 2008 >>
Hoooolaaa!
Blues Nak Benti Keje...
The New Chapter!
Chapter 1: Malam Tadi
Chapter 2: ABAP Attack n Cat Spray
Chapter 3: Demam Lagi
Chapter 4: Anniversary
Chapter 5: Moto Jambuku Merajuk
Chapter 6: Exam Lagi!
Chapter 7: Mari Present, Mari!
Chapter 8: Trump is In The House
Chapter 9: Congested Mind
Chapter 10: Meet the Chatterboxes
Let's Sleepcoding!
Aku Ingin Pulang!
Pretty Rain
My Life Walks Good...
The Unspoken Rule
Client From Hell
The Meows
Saya Sedang Membuat Telaga!
Karpet Untuk Dijual!
Harini Ngan Haritu
Kerana Dia Manusia Biasa
Down Underlicious!
Rumah Hantu!
RIP Ruby...
What's a Woman to Do
Househunting, Again...
Sleepyhead I Am
Hakikatnya Rindu Yang Mendalam
Just Another Tuesday~
Go-Live!
Norman Adam
Silver Moon Is Sparkling!
Jalan-Jalan Cari Pasal!
Another Sunday
Tuesday's Grey and Wednesday Too
La Tahzan...
M&M Sisters
Journey Back Home
Back To Work
Boredom

If you want to be updated on this weblog Enter your email here:


::pretty in pink!::girlfriday 2008::

Blogdrive